Pages

2012. július 30., hétfő

Előszó gyanánt

Egészséges életmód, önellátás, organikus, környezettudatos, spiritualitás... csupa olyan szavak, kifejezések amiket sokat hallunk manapság sok helyről. Egyesek számára egy új trend jelszavai, mások életformát látnak benne. Számomra egyértelműen az utóbbit jelenti, de kicsit másképp, mint azt sokan gondolják.  Vannak akik csak legyintnek ezen szavak hallatára, mondván kiégett üres szavak csupán melyek mögül hiányoznak a tettek, s a valódi enegia. Az ilyen típusú embereknek átlalában kényelmesebb ragaszkodni a jólmegszokott életükhöz, mintsem változtatni, és könnyen elbújnak ezek mögé a jólbevált indokok mögé. Viszont el kell ismerni, van sokszor igazság a gyakran használt sablonos kifogásokban  is.  

Úgy vélem kevés már a felszínt kapargatni, én mindig is olyan típusú ember voltam aki ha csinál valamit akkor azt komoylan gondolja, és szívvel -lélekkel teszi.


A tettek híve vagyok, a gyakorlaté, nem pedig az elméleté. Úgy vélem sajnos, a nagytöbbség még az elméletet éli, ezért nincsen látszatja a hasznosabbnál hasznosabb gondolatnak, jobbnál jobb ötletnek, útmutatásnak, s ez a tény hatalmas támadási felületet ad azok számára, akik komolytalannak gondolják az alternatív irányzatok követőit. Az utam keresése közben öszesodort az élet, jó pár spirituális emberrel , és rájöttem valamire az évek során szépen lassan. Két  féle spirituális ember létezik. Az akinél megtörténik az áttörés és megérti a dolgok valódi léynegét, elkezdi élni az elméletet miután azok  saját tapasztalásai által beigazolást nyertek, és van az aki még az útját keresi, közülük sokaknak a továbblépéshez csak anynit kellene megérteniük, bizonyítékok hajszolása helyett, hogy amikor már megvan a bizonyíték, már rég nincs rá szükség..    

Azért fogtam neki ennek a blognak, hogy próbáljam rávezetni a még keresőket arra hogyan találhatják meg az útjukat, -és ami talán sokkal nehezebb-hogyan maradhatnak rajta.


Nem szeretném megmondani senkinek sem hogy mit tegyen és hogyan, csupán úgy gondolom azzal hogy megmutatom a saját utam , hozzásegítek másokat is ahhoz hogy megtalálják a sajátjukat.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése