Pages

2012. november 27., kedd

Fluorid

Elérkezettnek láttam az idejét, hogy hosszabb, komolyabb cikkeket írjak, amik nagyobb információtartalommal rendelkeznek. Első alkalomra a fluoridot választottam. Igyekeztem nagyobb összefüggésekre rávilágítani ezen keresztül, illetve a legfontosabb információkat összegyűjteni.

A fluorid hatásairól írtam, részletesebben kitérve felhasználásának történetére valamint az ellenvélemény és a propaganda örökös harcára, igyekeztem ezt a lehető legtisztább formában átadni, évtizedekre bontani. Adatokból még így is van bőven, de azt hiszem ezek mind egy nagyobb kép kialakulását segítik elő.
A végén összegyűjtöttem azokat a linkeket, amiket forrásként használtam fel és úgy gondolom, igazi alapművekké váltak a témával kapcsolatban.

Hiába törekedtem rövidségre, meglehetősen hosszú lett, így cikk formájában kényelmetlen lenne olvasni. PDF formátumban mentettem el, amit ITT letölthettek.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése